söndag 22 februari 2009

Nygammal mobiltelefon

  Happy Sunday 256cj1wcv
Igår var en kompis här och hälsade på, han hade köpt ny  mobiltelefon och ville sälja sin gamla, den är egentligen inte så gammal, jag vet nämligen att han köpte den i höstas. Nu blev det så att jag köpte den här telefonen av honom. Det är en Ericsson Walkman, det skall tydligen vara bra ljud i denna om man som jag lyssnar mycket på radio och musik. Jag har en Samsung som är ca 2 år gammal, väldigt sparsamt använd som jag nu skall sälja, tänkte sätta ut den på Tradera. Nu får jag ta mig i kragen och ladda ett kontantkort också så att jag verkligen har användning för telefonen!cid_0C32CCF6-E638-4E37-AAAF-A879CC58C114 “på riktigt”. Igår lade jag också upp ett par auktioner på Tradera, det var 2 gamla jättefina böcker och den ena har jag redan fått bud på.  
 böcker 3 

För några dar sen skulle jag scanna in lite bilder och tog fram vår scanner, men vad besviken jag blev, det blir några ränder över alla bilder. Nu har jag beställt en kombinerad   skrivare/scanner/kopiator, men det skall tydligen ta 3-4 veckor innan jag får den. Det ser jag verkligen fram emot, den är säkert mycket snabbare att scanna med än vår gamla.  
  
Nu skall jag ta en kaffe kopp kaffe och en macka och återkommer eventuellt lite senare här idag.

80_17019145  NillaFjärilar 

1 kommentar:

  1. Alltid roligt med nya saker. Även om dom inte är ny-nya... :D

    SvaraRadera