tisdag 24 februari 2009

Nu är dom förlovade

tuesday Hejsan kära vänner!

Idag sov jag bort halva dan, jag hade så jäkla ont i natt eftersom min ischias har kommit tillbaka, men med en del smärtstillande tabletter så kunde jag sova fram till klockan elva i förmiddags.

I natt får jag hoppas att jag sover lite bättre så att jag får lite uträttat här hemma. Det känns ju som dagen är slut innan den ens har börjat när man inte kommer igång förrän på eftermiddagen.

Gubben, jag och sonen varit i stan en runda i kväll, vi har hämtat modemet till vårt nya bredband, nu har vi gått över till Telia i stället för det där skitdåliga bredbandet vi har haft innan, vi skall bara koppla in det nya modemet och förhoppningsvis skall det vara både snabbare bredband och bättre support än på det gamla vi har haft.  Jag var också inne en runda på Second-Hand butiken i stan, hittade lite fina böcker.

Förra veckan missade jag den danska TV-serien “Sommer”, men den kommer i repris om ca 2 timmar så det skall jag titta på, nytt avsnitt kommer ju i morgon. Jag tycker den serien är så himla bra. Vad tycker ni om “Sommer”??

Ingen har väl missat att vårt kungahus idag har eklaterat förlovningen mellan vår fina kronprinsessa Victoria och Daniel Westberg, jag tycker jag att det är roligt för de båda och deras familjer att dom nu äntligen kan visa sig tillsammans offentligt. Det kan inte vara lätt att komma från en “vanlig” familj och helt plötsligt vara så offentlig som man bara kan bli med allt vad som tillhör med denna enorma mediabevakning, men jag tror att Daniel kommer att klara detta bra.

valen3
GRATTIS
CAHTD974 
VICTORIA & DANIEL

angels Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar