måndag 16 februari 2009

Manuellt lymfdränage

Sportlovsmotiv 1x Idag har sportlovet börjat här i SydSverige, hoppas alla barn får ett bra och aktivt lov!

Nu är jag hemma igen, sitter här med en kopp kaffe. Jag har varit på min behandling med manuellt lymfdränage och det kändesyes11 verkligen  bra. 

Nu blir det snart en runda till stan för att posta våra
Nalle Puh går med post Tradera-vinster för den här veckan.

1 
Här kommer en dikt som jag hittade på nätet!

DET FINNS HOPP...

Det finns hopp för de vilsnaste hjärtan
allt är skapat för dig och din själ
glöm ej bort alla vänner du älskar
då ska hoppet behandla dig väl.

Det finns hopp om de dagar du möter
var beredd på att törnar kan slå
men det viktigaste finns i ditt inre
där ditt hjärta är livets tablå.

Det finns hopp att du ska aldrig glömma
allt du lärt dig ska alltid bestå
bara tro på dig själv och ditt hjärta
då blir lyckan så lätt att förstå.
- Författare okänd - 
I321714W447H69V20070404T195416Z

KramFin bukett

Nilla

1 kommentar:

  1. Hur funkar det med lymfdränage.Och varför görs det.
    Har du kommit någon vart med fotvården.Är diabetiker så jag funderar på om jag skulle prova på det.Kram Carina

    SvaraRadera