söndag 15 februari 2009

God natt mina vänner

 
229074r0sxi4vvdd
Idag har jag bara slappat, har inte orkat göra någonting. Vid 7-tiden ikväll kom familjen hem igen, dottern och svärsonen körde ganska snart hem till sig, dom var nog trötta efter resan. Sonen verkade vara nöjd med helgen i Malmö. Jag tänkte skriva detta lilla inlägg och läsa lite favoritbloggar innan det blir läggdags. Tänkte inte sitta upp för länge, skall försöka gå upp någorlunda tidigt i morgon, har lite att ordna innan jag skall åka iväg till Asarum för mitt lymfdränage. I morgon börjar jag min intensivbehandling, jag skall få manuellt lymfdränage, måndag-fredag denna veckan.

Jag skall försöka använda min stödstrumpa också under den här veckan, skulle ju egentligen använt den hela tiden, men den sitter inte bra, det blir nog så att min lymfterapeut får skriva en ny remiss till ortopedverkstaden så att jag kan få en bättre anpassad strumpa utprovad.

gn_23   CAC1QRGP 2Kram

Flicka hund

Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar