fredag 6 februari 2009

Fredag!

7friday14_22490210 Ja, så var det fredag igen och jag är trött som en liten gris, här har varit så mörkt hela veckan så man blir ju inte piggare precis. Idag skall gubben och jag städa undan lite till i källaren, bära ner och sätta i ordning alla böcker som jag gått igenom.  Tvätta och städa 3_11_11skall jag också försöka hinna med så att vi kan koppla av ikväll. Tänkte faktiskt se 7_1_115  “På spåret” ikväll, har missat de flesta avsnitten men ikväll är ju Siwan med, så det vill jag inte missa.

Sonen har varit på Arbetsförmedlingen inne i stan och kommer snart hem så då skall vi ta en fika tillsammans.

rose Dagens tänkvärda!rose

Att förlora pengar är illa.
Att förlora vänner är värre.
Att förlora hoppet är värst.
757789hyk4x7egbk

14 1003387f6plgirlii_23990146
Hoppas Ni alla får en riktigt trevlig dag och en trevlig helg framöver!
thumbnail 
Kram

Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar