måndag 9 februari 2009

Nu kommer jag igen…

hello hundd Hej! Här är jag igen, jag har inte bloggat på ett par dagar, det har inte riktigt varit tid till det!

Nu är jag i alla fall här igen och vill tala om lite vad jag och familjen gjort. I fredags kom dottern och svärsonen hit och dom tillsammans med sonen körde till Sölvesborg och hämtade pizza. Vi åt pizza allihop och det var jättegott!!

I lördags var vi hos dottern och svärsonen och åt middag, köttfärssås och spagetti, kanongott!!

Efter middagen så skulle vi naturligtvis titta på Melodifestivalen.

Mina funderingar och tankar om Melodifestivalen:

Startfältet var helt OK, men däremot programledaren tyckte jag helt enkelt var “för mycket”, och varför i hela världen skulle hon stå i nunnekläder i en del av tävlingen. Vad hade detta med Melodifestivalen att göra? Är detta bara för att provocera folk eller?

Däremot så tycker jag verkligen att de rätta låtarna gick vidare!
Jag hade två låtar som favoriter: nämligen Emilia och Caroline af Ugglas och det var ju dessa + Alcazar som gick vidare.

Jag vill önska Er alla goda vänner en god natts sömn och så vill jag tacka alla för kommentarer under helgen. Jag blev jätteglad idag också när jag såg att jag hade fått en utmaning från Hjördis. Denna utmaning skall jag ta tag i under morgondagen! Tack snälla Hjördis du är  jättegullig!!
great week

Kram
winter hugs 
Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar