tisdag 17 februari 2009

Missnöjd med smink!

Idag har det varit soligt sunglasses  väder här i Blekinge, men kallt var det! Det var andra dagen på min behandling medblogg_115157 manuellt lymfdränage och det var bra som vanligt. skönt avslappnad och  jättetrött blev jag. Jag blev jätteglad när vi kom hem och såg att det hade kommit en avi om paket från Yves Rocher, men fy vad SmileyLedsen2 missnöjd jag blev med innehållet. Nagellack hade jag beställt som skulle vara rosa, dom var aprikosfärgade, en mascara som skulle vara plommonfärgad var bajsbrun, en kajalpenna duo skulle vara blå/purpur, den blå färgen var turkos, nästan på gränsen till grön. Hela paketet skall jag skicka tillbaka! Inte tänker jag behålla något av detta! !cid_0F88590B-92CC-4A96-9FED-9F855AA6A122 Usch, tvi fyttifan!

Idag har jag lagt upp en del auktioner på Tradera, bloggOrPage_080496332_82814tvättat lite och fixat här hemma, men nu är jag så trött så det blir nog att lägga sova-gott sig tidigt ikväll.
516exf nalle puh nattKramizz Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar