måndag 29 april 2019

Lite bättre...


Idag har jag mått lite bättre än igår 😊 Christian kom hit tidigt i morse och det piggade upp mig. Även om han mest var ute och fixade med bilen så var det i alla fall trevligt att prata lite med honom och ta en kopp kaffe ihop.💜 Det känns också bra att jag har orkat fixa en del här hemma idag, men nu har jag jäkligt ont och jag har tagit lite smärtstillande, så smärtorna skall väl förhoppningsvis ge med sig.
Ikväll åt Tony och jag grillad korv till middag å nu är det snart dags att krypa ner i sängen och kolla lite TV innan det blir sovdags.Önskar alla läsare en fortsatt fin kväll! 💜💛
Ta väl hand om Er och varandra! 🌺🌸


Nilla

1 kommentar:

  1. oj vilken vacker bild . hoppas ni fik en fin valborg . här utan eld men ja mysigt ändå
    härligt med lite besök tycker ja
    kram ullie

    SvaraRadera