söndag 21 april 2019

Dagens dop!


God kväll alla läsare! 💜💛


Så är snart denna påskdag till ända. Idag har jag och familjen varit på dop i Jämshögs kyrka. Det var min systerdotters tredje barn som döptes till Ingrid, Julia.🙏💗 Dopet förrättades av barnets farfar som till vardags bor i Pajala men som nu var här nere för att hälsa på sin sons familj samt döpa deras lilla flicka. Efter dopet blev det serverat smörgåstårta m.m. i Petrusgården i Jämshög.


När vi kom hem hade jag jätteont av gikten så nu ligger jag här i sängen sedan några timmar tillbaka, jag har tagit smärtstillande tabletter för några timmar sedan men ännu har inte smärtorna gett med sig så jag skall ta lite mer medicin innan det blir dags att sova, får hoppas att jag kan sova gott i natt. Det kändes i alla fall bra att jag kunde komma iväg idag och vara med på dopet samt träffa släkten.

Önskar alla läsare en god natts sömn med
vackra drömmar! 😴 💙

Kram 



Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar