onsdag 24 april 2019

Jag är så irriterad...

God kväll kära läsare!🌸🍀

Ja, jag är så irriterad idag.😠 I måndags började min stationära syrgaskoncentrator låta konstigt, det kom ett skramlande ljud från den... på natten till igår lade den av helt och började tjuta... så igår fick vi ringa lungmottagningen och fråga hur vi skulle göra. Igår eftermiddag ringde det en kille från hjälpmedelscentralen och sa att dom skulle leverera en annan syrgaskoncentrator till mig idag mellan klockan 12:00 -- 14:00... så här har jag suttit och väntat på dom men tyvärr så har dom inte dykt upp.😠 Kan man bli annat än irriterad över sånt? Jag har fått använda den bärbara koncentratorn i stället men det är ju inte så lätt att bära runt på den och samtidigt fixa grejer här hemma.


Igår ringde min läkare från Hjärtmottagningen på Universitetssjukhuset i Lund och pratade med Tony.📞 Han skulle skicka en begäran om betalningsförbindelse till min läkare på Blekingesjukhuset i Karlshamn. 🏥 Denna betalningsförbindelse skall sedan skickas till läkarna i Danmark så att dom kan komma igång med fler ballongvidgningar av kärlen i mina lungor. Jag hoppas också att utredningen angående mitt dåliga blodvärde snart kommer igång... tycker det är så jobbigt med denna väntan på allt som skall göras.😕



Önskar alla läsare en fin kväll!🌷
Ta väl hand om Er och varandra! 💜




1 kommentar:

  1. Vad jobbigt att det strular för dig. Hoppas att det ordnar sig för dig så snart som möjligt.

    SvaraRadera