torsdag 11 april 2019

Ny butik i Kristianstad!

Idag blev det lite sovmorgon. Jag var visserligen uppe innan Tony körde till jobbet men jag hade så jäkla ont i magen så jag gick och lade mig igen men magsmärtorna avtog ju inte så klockan åtta var det dags att starta dagen med att titta på Nyhetsmorgon från sängen. 📺 Jag har fortfarande jätteont i magen så jag får se hur länge det dröjer innan jag klarar av att äta något. 

Solen skiner här idag så jag får se om jag klarar av att ta mig ut lite senare.🌞                I måndags var det ganska fint väder så då hade jag tänkt gått ut och plockat lite i trädgården men sedan körde Tony och jag till Kristianstad i stället. Igår var det inte så fint väder så då kände jag inte alls för att gå ut men jag hoppas att jag kan ta mig ut idag i stället.

I måndags när Tony och jag var i Kristianstad var vi inom och kollade på en ny Secondhand affär som heter "2use". Denna secondhandaffär har öppnat i Harald Nyborgs gamla lokaler så det är verkligen en stor butik.🏪 Det fanns jättemycket fina kläder och skor där, allt fint ordnat i storleksordning så att det var lätt att hitta. Jag hittade en jättefin vårjacka från "Barbara Lebek". Jackan satt verkligen perfekt, det kändes nästan som att den skulle varit sydd till mig. Jag tyckte att den var lite dyr för att vara secondhand men sedan kollade vi på nätet och en sådan här jacka från Barbara Lebek har ett nypris på ca 1200 kronor så det var ju ett helt okej pris eftersom jackan är i "nyskick". Jag funderade länge och väl på om jag verkligen skulle köpa jackan, men nu är jag glad för att jag köpte den, jag hade ångrat mig om jag inte hade gjort det och sedan hade den nog inte funnits kvar. Jag kan verkligen rekommendera denna secondhandbutik om man vill köpa fina begagnade kläder och skor.👗👢

Önskar alla läsare en jättefin torsdag!
Ta väl hand om Er och varandra!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar