tisdag 9 april 2019

Tidig morgon!

Hejsan kära läsare!

Idag gick jag upp ännu tidigare än vanligt. Jag har alltid tyckt att det har känts bra att gå upp tidigt på morgnarna men det har varit perioder då jag haft svårt att sova ordentligt på nätterna och det har jag fått ta igen med att sova längre, men nu verkar jag ha kommit in i ett bra "flow". Jag får hoppas att det fortsätter så här för det känns så trist när man går upp sent, då tycker jag dagen försvinner alldeles för fort. Hur har ni det? Är ni morgonpigga?
Igår kväll hade vi besök av Christian, Amanda och Calle här. Christian hjälpte Tony med att felsöka något på vår bil. När dom var klara med det lagade Tony till middag, det blev lax, potatis och sås. Det blev en del mat över som jag tänker värma till mig ikväll och kanske bara göra lite sallad till detta också. Tony har säkert något annat i frysen som han kan värma till sig. Idag stekte jag några ägg till frukosten som jag åt samtidigt som jag tittade på senaste avsnittet av "Hyséns". Igår kväll orkade jag inte ta hand om disken så den fick jag ordna efter frukosten. Nu har jag lite som jag skall torka här i köket och sedan skall jag sätta igång några maskiner tvätt också.
Solen tittar fram här nu så jag skall kanske försöka ta mig ut i trädgården lite också, känns bara så trist att jag skall ha den där jäkla syrgasen och bära med mig, men men det är bara att acceptera.
Önskar alla läsare en jättefin tisdag!

Ta väl hand om Er och varandra!












 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar