onsdag 17 april 2019

Har fått svar...


I måndags ringde min hjärtläkare om blodproverna som jag tog i fredags. Det ser inte helt bra ut eftersom mitt blodvärde har sjunkit ytterligare trots att jag ätit järntabletter så nu skall det göras ytterligare utredningar för att se varför mitt blodvärde sjunker och när jag läser min journal på nätet blir jag orolig för vad det är som denna utredning skall ge svar på. 😓 Jag hoppas att jag snart blir kallad till vidare utredning för väntan är ju alltid jobbig.


Igår var det tänkt att Tony och jag skulle åkt iväg och handlat inför påsken men på grund av att jag hade så jäkla ont så blev våra planer ändrade och vi struntade i att handla, så nu får vi väl försöka ta detta ikväll i stället.


Idag gick jag upp tidigt och åt frukost tidigare än vanligt. Det är soligt och fint, verkar bli en varm och härlig vårdag!
Sol

att00010111_34598214

Sol, lys milt på
mörk, förvriden krona!
Du skall lösa krampen
och försona.
Sol, var inte hård
mot tomma grenar.
Håna inte, du som
blomning menar.
1178320r4pisom7a4_30160027
Knutna händer
skall du sakta tvinga:
Kropp, som plågas,
skall ditt ljus bevinga.
Formen, tvånget, tyngden
är det bittra.
Låt till jord som blommar,
allt förvittra!
- Arne Nyman -



Önskar alla en jättefin onsdag!

Ta väl hand om Er och varandra!



                                               


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar