söndag 7 april 2019

Mitt konto på Facebook blev hackat!



I morse började jag som vanligt med att ta mina morgonmediciner💊 och sedan satte jag mig vid datorn 💻 för att kolla på Facebook men då hade jag fått ett meddelande från Facebook att någon hade försökt logga in på mitt konto så jag blev ombedd att byta lösenord och sedan följa Facebooks rekommendationer för att gå igenom de senaste inläggen samt kontrollera att de verkligen var gjorda av mig och inte av någon annan.😱

Ja, inte nog med detta så började min morgon med huvudvärk från helvetet.😖 Så här ont i huvudet som jag haft idag tror jag aldrig att jag haft tidigare... jag trodde nästan att jag fått migrän och huvudvärken försvann inte förrän fram på eftermiddagen när jag drack lite extra kaffe. Jag vet ju att jag slarvade med maten igår så det kan ju vara en av orsakerna till denna huvudvärk.😲 Jag tror också att en del beror på att jag inte känner mig pigg på grund av att öronen bråkar, är täppt i näsan och ögonen rinner... jag har den där känslan av att jag är jätteförkyld även om jag inte alls är förkyld. Förutom detta så är jag fortfarande jättetrött och har ju fått järntabletter utskrivna eftersom läkarna i Danmark såg att jag hade för lågt blodvärde. 💊  I fredags ringde min hjärtläkare och Tony pratade med honom om detta så nu skall det göras en utredning varför mitt blodvärde är så lågt. Så denna veckan blir det provtagning 💉 och sedan har jag även en tid till tandläkaren, kan ju i alla fall hoppas på att det är bra med mina tänder. Jag har ju faktiskt alltid haft bra tänder. Det är ju tur att det är något som är bra med mig i alla fall 😝😆
Önskar alla läsare en jättefin söndag!

Ta väl hand om Er och varandra!






 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar