tisdag 16 april 2019

Det blir inte alltid som tänkt...


Det blir inte som tänkt idag heller 😰 Det var tänkt att jag och Tony skulle kört iväg ikväll och handlat inför påskhelgen men jag tror inte att jag orkar följa med på grund av smärtorna. Jag skall kolla med Tony om han vill handla själv i fall jag skriver en inköpslista. Jag skulle kollat efter en parfym till min syster också men Tony får kolla om den finns på Maxi i Bromölla.🏪 Det finns ju fler dagar som vi skulle kunnat påskhandla men jag tycker det känns skönt att ha det avklarat redan i början av veckan. Jag tror också att det blir mer folk ute i affärerna ju närmare påsk vi kommer och jag har ingen lust att trängas med folk i affärerna. På torsdag fyller ju Tony år också och då vill jag helst ha inköpen avklarade, visserligen tror jag inte att det kommer någon och firar honom då men det kan vara skönt att koppla av på hans födelsedag i alla fall. Det enda jag skulle kunna tänka mig att göra på torsdag är att vi åker iväg och äter någon god födelsedagsmiddag.
🎂💖

Nu skall jag försöka få i mig något ätbart och en balja kaffe.██Ɔ

 
                                             April 🌷🍀🌸
   


Se de lysande hängen,
där vårrikets vajande grenar
sin lövsal begynner att teckna
där fågeln, bäcken och tjärnen
spelar och speglar en frid
för dig som har väntat, för dig.


Hör skogsdunklet sjunger sitt vemod
och kronorna buga höviskt i vinden
för dig som har väntat, för dig.
- Harald Forss -
  


 

Önskar alla läsare en jättefin dag!

Ta väl hand om Er och varandra! 
Kram 💜
                                 Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar