onsdag 31 mars 2010

Nu är det förkylningstid!


1839268p845leps91 Så åkte jag på en förkylning utöver mina andra problem med andningen, inte blev det bättre av det, men får hoppas att förkylningen inte sitter i så länge och att jag snart får komma in och göra min lungröntgen, jag har ju tänkt mig att vara pigg och alert till sommaren, har ju massor av saker inplanerade i sommar, så då skall jag minsann vara pigg, så det så!

ccac75f06afe2886d9
 
Nu sitter jag här själv, nej inte helt själv, dotterns hund Skorpan och min söta Kis håller mig sällskap. Gubben skulle besiktiga bilen i Olofström och efter det var det tänkt att vi skulle köra upp till Gillesnäs, men gubben och sonen fick åka själva, jag orkade inte följa med idag. Jag skall i alla fall försöka ta mig ner i källaren, skall ta en dusch och se om man kan känna sig lite piggare efter det.
6g8spdj1-1
Nilla14078xo0tia9fyi

2 kommentarer:

  1. Hejsan !
    Hoppas att du blir fri förkylningen snabbt igen....
    Kramar å Glad Påsk till dig!
    Kattatanten

    SvaraRadera
  2. Får verkligen hoppas du är någorlunda kryare till sommaren.
    Då vi tänker komma ner.Äntligen.
    Kram

    SvaraRadera