lördag 6 mars 2010

Ikväll blir det Melodifestivalen igen!

winterAnimals1 Igår var det ingen bra dag, frös här, eftersom eldningsoljan tog slut, gubben var visserligen iväg och ordnade mer olja, men det tog tid innan huset blev ordentligt uppvärmt igen. Gubben lagade till god mat också, det blev fiskfilé med hemlagat potatismos, men efter det så började min mage krångla igen, så det blev ingen lugn kväll eller natt, har även den här natten sovit dåligt, blir lite fel när jag inte kan sova, somnar först framåt tidiga morgonen och hela dygnsrytmen blir fel, men nu känns det i alla fall ganska hyfsat och jag är ju optimist ändå, så jag tror alltid på att det skall bli bättre allting. 4_1_9 
snowmenWinter100 snowmenWinter105
Här skiner hy solen idag också, gubben och jag åt en god frukost, sen blev det lite radiolyssnande, har suttit här och lyssnat på “Bosse Bildoktorn”, tycker Bosse är så härlig att lyssna på, även nu är radion på, just nu är det ett program inför Melodifestivalen och Andra Chansen ikväll, det skall faktiskt bli spännande att se programmet ikväll, annars tycker jag att det är lite tröttsamt med alla dessa deltävlingar, jag tycker att det borde vara som förr, med en tävling där röstar fram vinnarlåten som sedan skall tävla i Eurovision Song Contest. Men jag skall i alla fall kolla på tävlingen ikväll, min vän från Facebook; Kalle Moraeus tävlar ju ikväll med Orsa Spelmän, och sedan har jag ytterligare en favorit, nämligen hårdrocksballaden, “Road Salt” med Pain Of Salvation.
rosepianorosepianorosepianorosepiano
5c41c9bd2112d510 untitled-1_23280006
Nu har jag inte tid att sitta här längre, nu måste jag sätta igång med disken och lite städning så att jag med gott samvete kan sitta och slappa ikväll.
7496ab24
christmasHugs55 glitterfy0163417T980D31

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar