måndag 1 mars 2010

Mars månad och OS är slut!

mars os

Ja, så har det blivit mars månad och  OS är slut, det här Olympiska vinterspelen 2010, de 21:a i ordningen har verkligen varitsmily underbara för Sveriges del, det har varit en fröjd att följa detta OS och totalt tog Sverige 11 medaljer, varav skidlandslaget tog 7 medaljer, det bästa för Sveriges skidlandslag någonsin.

dc80a1cc8f6b9cf5acb86a56efd08b app_full_proxydd
När det gäller mig själv så är jag så otroligt trött, idag var jag uppe på morgonen för att betala räkningar, satt uppe någon timme, men sen blev jag tvungen att gå och lägga mig att sleepingsova igen, har mått version-170baa9f36930743505eb687f3c71ff9illa, trodde nästan det var någon “vinterkräksjuka” som var på gång, men nu mår jag lite bättre igen, även om jag fortfarande är väldigt trött. Nu har jag i alla fall fått i mig en ostmacka och om en stund så skall gubben och jag köra ner till Christer på Sweden Rock shop för att hämta lite förpackningsmaterial. Dit får dom nämligen en del returer i Postens gröna påsar och dom skall slängas, men vi brukar i stället hämta dessa som är jättebra att packa Tradera-vinster i.
line215  
Precis för en liten stund sen så ringde Marlene (vår sons tjej), hon sitter nu på planet som skall ta henne till Mocambique där hon skall vara volontär på ett barnhem i 3 månader.

Nu skall jag försöka göra mig i ordning så att vi kan köra iväg sen.

0177

showing-love_8-1 Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar