måndag 29 mars 2010

Trött, trött, trött!

4239        182
Fy vad trött jag är, trött för att jag sover dåligt, trött på sjukvården, trött för att jag inte orkar göra någonting innan jag känner mig helt slut, känns skit när det finns så mycket som behövs göras här och som jag skulle vilja orka med, hade varit kul att känna sig riktigt pigg igen och orka uträtta någonting. Det känns inte kul att behöva be gubben fixa allt som jag förut har kunnat göra. Nu är det 2 månader sedan jag var inne på sjukhuset och gjorde en ganska stor undersökning av hjärta och lungor, det tråkiga är bara att jag ännu inte fått något svar därifrån vad undersökningen visade, detta fastän jag ringde för en månad sedan, sköterskan sade då att hon skulle be läkaren ringa mig, men jag har fortfarande  inte hört något, så idag bad jag gubben ringa och kolla om vi kunde få något besked, då fick vi i alla fall veta att läkaren tydligen har skrivit en remiss till lungröntgen, men det hade ju varit bra om jag fått veta vad den tidigare undersökningen visade, något fel är det ju eftersom jag inte orkar med att gå korta sträckor utan att känna mig slut, vissa dagar orkar jag inte ens gå i en affär, eller upp för en trapp utan att jag har andnöd. Nu har sköterskan än en gång lovat att lägga ett meddelande till den här läkaren, om att han skall ringa upp mig/oss, så nu får vi se om han gör det den här gången, det känns så tråkigt att det skall behöva ta sån tid innan man får ett svar från sjukvården. Man blir ju faktiskt inte piggare av allt det här strulet, tvärtom!
anim_paske25 350

Men nog om detta, ikväll spelar Mjällby AIF borta mot Örebro SK, det ser jag i alla fall framemot, förhoppningsvis vinner Mjällby den här matchen, det skulle ju i alla falla pigga upp lite grann! 

happyEaster1598
version-f21fe20c33ee1a6cb360adc3d76b152dÖnskar alla vänner

Påskägg22en fin vecka, ta hand

om Er och varandra!

2113321rpsmughoyi  Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar