söndag 7 mars 2010

Vasaloppet 2010

1924464g3wj9p69s2 Nu funkar vårt bredband igen, jag hade nog lite tur igår kväll när jag publicerade mitt sista blogginlägg, då funkade det, men några minuter senare låg hela nätet nere. Nu verkar det i alla fall fungera fullt ut, så nu skall jag bara dricka mitt första kaffe för dagen, sen blir det till att maila våra Tradera-köpare, det är några dagar sedan vi kunde maila, men vi får förklara för köparna varför dom har fått vänta med sina mail.
2647431z1f6z3gslc 
Just nu sitter jag här vid datorn, radion är naturligtvis på, så att jag kan följa Vasaloppet, jag vill ju veta vem som vinner i år.

bloggOrPage_082033808_8374

Sport och idrott är kul när det går vettigt till, men det finns tyvärr alldeles för mycket våld kring sporten/idrotten också, som t.ex igår när Olofström vann borta mot Nyköping, Nyköpingsklacken attackerade Olofströmsklacken och Malin Eriksson från Olofström fick under tumultet knäskålen ur led. Inga vakter fanns vid den här matchen så polis fick tillkallas och till slut så lyckades 7-8 poliser bringa ordning på läktaren, sånt här är inte kul, idrott skall vara roligt, och man skall kunna känna sig säker när man besöker en idrottsarena, men tyvärr så finns det alltid några idioter som inte kan uppföra sig.
1964017crstcw6y2f

 glitterfy0045319T470D30 kaffe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar