tisdag 2 mars 2010

Solen skiner!

2671955n37xn5g00y Just nu skiner solen här över Ebbalycke, det gör en glad, visst är vi beroende av vädret, ja, det är jag i alla fall, även om jag inte är pigg idag heller så känns det lite lättare när man får se det där härliga ljuset, det behövs verkligen. Igår var gubben och jag nere hos Christer på Sweden Rock Shop en stund och efter det var vi och handlade lite i Karlshamn, så skönt att vägarna är bara just nu, vi får väl se om det kommer mer snö, hoppas inte på det i alla fall, nu hoppas jag att det som finns kvar töar bort. Nu ser jag  framemot våren och påsken som faktiskt infaller ganska sent i år, så då bör det ju vara vårväder om allt går som jag vill. Jag har också börjat tycka bättre om påsken än om julen, vid jul är det sån stress överallt och alla stressar runt, påsken känns mycket lugnare tycker jag, och så tycker jag om de härliga färgerna som påsken präglas av.
blo175 
126abt2

Tänkvärda ord!

Glädje är som ett ljus. 
Tänder du det för andra,
faller skenet tillbaka
på dig själv..

hug_3-2 Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar