tisdag 23 mars 2010

Sluten avdelning och Dark Lady!

tuesday_21724446_76577063 Tittar in här lite på kvällskvisten för att önska Er alla en fortsatt fin kväll, själv har jag precis varit i duschen, tänkte blogga lite innan det eventuellt blir lite TV-tittande.

Det är inte så ofta jag tittar på TV faktiskt, 
visserligen tittar jag ofta på TV-program, men det blir ofta så att jag kolla på programmen i efterhand via datorn, tycker det är så himla bra eftersom man inte behöver passa några sändningstider utan kan titta när man vill.

Igår kväll såg jag “Saltön”, efter det kollade jag på en dokumentär som hette “Sluten avdelning”, ett
ett bra program om hur livet är för de personer som har sjukdomen/diagnosen “bipolär sjukdom” och andra diagnoser samtidigt. Jag tycker att det här programmet visade en bra bild av hur
personer med dessa sjukdomar har det, detta är min helt personliga uppfattning eftersom det finns människor som jag känner ganska väl och som lever med det här funktionshindret.
 

2524261kekivvgv31

Nu skulle jag vilja lägga ut en fin låt med Cher, den 23 mars 1974 intog nämligen Cher förstaplatsen på den amerikanska Top 40-listan med låten
”Dark Lady”, visst är det en bra låt och den håller fortfarande hög klass.

1491237ote4we3qn5  Nillaton

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar