söndag 28 mars 2010

Sista söndagen i mars!

1901363anw3io7w5o Idag har vi äntligen fått tummarna loss med att städa lilla rummet i källaren, eller städa kanske låter fel, rensa upp i en del saker och slänga en del, ett par maskiner tvätt har jag också hunnit med att köra. Nu när jag gick upp och satte mig här vid datorn, hade fått ett mail från en Traderaköpare som inte var nöjd med sin leverans, vi hade sålt en utrensning brevpapper och i objektbeskrivningen skriver jag inte alltid hur många ark brevpapper det är just när det är utrensningar, utan det blir så att jag skriver se bild, man hoppas ju att folk kan läsa och sen kolla vad som finns på bilden, men tydligen var det en som inte var nöjd ändå, hon trodde tydligen att det skulle vara fler papper fastän det stod: se bild! Det får faktiskt vara hennes problem, sen skall sägas att hon för den här utrensningen hade betalat 5,-, hur orkar man ens bli irriterad samt sitta och skicka mail om detta. Nu skiter jag faktiskt i det, får se om hon lämnar negativt omdöme, då får vi ta det då. Vi har faktiskt så många positiva omdömen och massor med personer som har handlat av oss i flera år och med dom köparna känns det som man har ett nära och fint förhållande. Tyvärr så kommer det alltid att finnas gnälliga och småsinta personer.
cute2
Nu tänker jag njuta av en god middag med ett glas vin och tänka att livet är underbart att leva!

HappySundaybirds-1  1207945grli2vrnuh_thumb[2]   FatBlack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar