lördag 20 mars 2010

Gunilla Röör och 80-talet!

1znohlz Här sitter jag nu och lyssnar på Gunilla Röör, programmet går på Sveriges Radio P4 och handlar om 80-talet, så jag började tänka på vad som hade hänt mig personligen på 80-talet, jag kom på några viktiga steg i mitt liv. En del saker som jag kom på var följande:

1980 köpte gubben och jag vårt första hus och vi flyttade till Näsum.
1982 i mars föddes vår dotter Anette på Kristianstads lasarett och hon döptes på sommaren i Näsums Kyrka.
1985 köpte vi vårt andra hus, det är det här huset som vi bor i nu och vi flyttade hit till
Ebbalycke.
1986 föddes vår son Christian på Karlskrona lasarett och han döptes på Pingstafton i Gammalstorps Kyrka.
1987 gifte sig gubben och jag på sommaren,  vigseln var i Simmerbölle Kirke, på ön Langeland i Danmark, tyvärr hade min käre svärfar avlidit  tidigare detta år.

ikpowell01-111Geluksh24

Jag har fått en Sunshine Award från min
bloggvän
Hjördis i Lillhärdal, jag blev jätteglad. Tack så mycket, det var jättegulligt, men den här gången väljer jag att inte dela ut den vidare!
sept15weekend3
hug_027 Nillasingingbird 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar