torsdag 1 april 2010

På väg till Blåkulla!

witch
Ja, då är man på väg igen. Arschlet fullt av stickor! Glömde polera kvasten, o inte hitta ja kattfan heller, så ja tog grannens, den är röd, så nu får de andra kärringarna nåt att skratta åt. Men jag har iallafall en espressomaskin med mig, man är väl modern. Håller på o packar. Ska ju bli fint väder. Glöm inte solkrämen o bikinin. Och du, inget tullande på påskbrygden innan avfärd denna gång. Du minns väl hur det gick förra året? Tappa katten o hatten, krocka med en lågt flygande svan o fick ta kisse pauser stup i kvarten. Jag skulle dragit tidigare, jag ville ju komma först, eftersom det nog blir trångt, men jag har blivit lite försenad. Det mesta är i alla fall klart här, jag har satt lysdioder i hucklet, om vi inte syns så önskar jag Dig o De Dina en riktigt, 

GLAD PÅSK!  Vi syns på Blåkulla!!

Påskhäxa 66bcf1c

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar