onsdag 14 april 2010

Bloggar från sjukhuset!

1943365gx18voe3tr
Hej alla vänner, här sitter jag på sängkanten och bloggar, är inlagd på Thorax övervaknings-
avdelning på Blekingesjukhuset i Karlshamn. Jag åkte in akut med ambulans på natten till annandag påsk, har en propp i lungan som skall lösas upp, men det tar tydligen tid den här gången, jag har fortfarande syrgas och så länge jag behöver det kommer jag att få stanna kvar här. På ronden i morse så sade läkaren att jag fick räkna med att stanna kvar här denna veckan, och kanske en bit in på nästa vecka. Gubben var här ikväll med datorn så att jag i alla fall kan blogga och kolla en del på Facebook m.m, så då kommer det kanske inte att vara lika långtråkigt att ligga här.

 1ase3456az4ba9399f9ddb0gggggggggggggggg

4 kommentarer:

  1. Hej Nilla!!

    Aj, krya på dig!!

    kram Ina

    SvaraRadera
  2. Usch vad tråkigt!
    Hoppas du kryar på dig snabbt!
    Kram Maya

    SvaraRadera
  3. hej Gunilla!! Skönt att du kan komma ut på bloggeb...f-b...och vi får se hur du mår också!!
    Förstår att du har det jobbigt...Lungemboli...är ju inte det roligaste att ha...skönt att du får din behandling och att du få vara kvar tills du mår bättre och att domhar full kontroll.
    Jag låg inne 2 dygn på sjukhuset..ramlade, 3 revbensfrakturer...Bider på bloggen.. förra veckan när jag satt "i sängramen" och väntatde på ambulansen...Bättre nu...MEN ONT...
    Kramen vännen!!

    SvaraRadera