lördag 17 april 2010

Ännu en lördag på sjukhuset!

gmorningrose4ea

59198hrthuy4syh 

Här sitter jag nu, har varit uppe sedan halv sju, har fått min säng renbäddad, fått tagit mina prover, provet om syresättningen (saturationen) var oförändrat från igår, har tagit PK-prov, detta skall visa hur tjockt mitt blod är, och det är efter detta provresultat som Waran-tabletterna ordineras, alltså hur många tabletter jag skall ta. Jag har även ätit min frukost , jättegott var det, fick kokt ägg idag också och det gillar jag. På helgerna blir det ingen rond, så nästa rond blir på måndag och efter den blir det troligtvis ett nytt ultraljud, och sen får jag förhoppningsvis veta något mer om hur länge jag behöver stanna här. Visst längtar jag hem, men samtidigt är det bra att dom inte släpper hem mig för tidigt den här gången. Jag vill verkligen vara helt okej innan jag kommer hem, har inte varit något vidare kul de här fyra månaderna sedan jul som jag inte har mått bra.
diddlelinekc

Nu får jag sluta bloggandet, jag är oerhört trött emellanåt, får fråga läkaren på måndag om det är normalt att man är så här trött, jag satt och somnade här vid datorn tidigare, jag nickade till ett par gånger, men jag får försöka hålla mig vaken till lunchen och efter det får jag kanske ta mig en middagslur. 

angel_saturday
i144965672_44508_www-animaatjes-nl Nilla

1 kommentar:

  1. Jag hoppas du snart är frisk så du får komma hem, inte roligt med sjukhus men bra de inte bara skickar hem dig innan du är riktigt bra.
    Kram Maya

    SvaraRadera