torsdag 1 oktober 2009

Tradera är segt!

version-ce7eef92a6b862f981f17d7be85f2197 Jag skulle lagt upp en massa Tradera-auktioner tidigare ikväll, har visserligen lagt upp en del, men jag hade mycket mer som skulle auktioneras ut, nu hade gubben också kommit igång med att fota sakerna till mig, men då var Traderas sida så jäkla seg så det fick vänta. I morgon skall vi ringa till deras support eftersom det är i stort sett likadant varje kväll man skall komma in på deras sida, det är ju på kvällarna folk har tid att sitta med detta och det är väl det som är problemet, att deras system blir överbelastat, men så mycket pengar som Tradera tjänar så bör dom väl ha råd att bekosta en bättre server.

Nu skall jag lägga mig och titta på TV tills jag somnar.

Godnatt min vänner,

sov gott och dröm sött!

t4zgc8

Nillahellokitty(1)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar