lördag 3 oktober 2009

Dags att handla!

saturday Ja nu sitter jag här nyduschad och fräsch som en Nyponros nyponros, känns underbart, snart bär det iväg för att Handlar handla lite till kvällsmaten. Jag vet inte riktigt vad jag skall laga-mat_17391792 laga till, men har funderat på att göra en köttfärslimpa, vi får väl se om det blir det eller om man kommer på något annat när man väl är i affären. Jag skall också laga till en 5f65418ea46b44d8 äppelpaj till coffee_steaming_md_wht_22758160 kvällskaffet, har hittat ett recept på nätet på en supergod äppelpaj, men den är mäktig så det får inte bli så jättestora bitar, men å andra sidan så räcker den länge.

8e3eea137533b00d

Ikväll blir det eventuellt lite TV-tittande, det är ju “Här är ditt liv” och det brukar ju vara bra. Jag gillar verkligen Ingvar Oldsberg. Jag skall också lyssna igenom “Karlavagnen” från igår kväll, det var ju nämligen Marcus Birro som var tillbaka som programledare igår. Jag gillar verkligen det här med att man kan lyssna i efterhand på programmen, likadant kan man ju se många av programmen på SVT och TV4 också i efterhand, det är verkligen kanonbra om man har missat något.

Önskar Er alla en jättefin

lördagskväll!
greatweekendngel(3)

Nilla 2514_Glitter 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar