söndag 18 oktober 2009

Lugn söndag!

autumn-thyme qnzpnzpy
Här sitter jag en lugn söndag som denna, idag tvättar jag och sitter här emellanåt. Mår lite illa idag, kan vara medicinerna jag tar som gör att jag mår så här, några av värktabletterna jag tar är ju morfinpreparat och av dom kan jag ibland känna mig lite dåsig och illamående, men det är smällar
jag får ta om jag vill vara smärtfri, usch jag tycker ibland att jag låter så gnällig när jag skriver om hur jag mår, tycker inte om att låta så, men ibland är verkligheten bara helt enkelt så här. Hoppas inte att Ni tror att jag är deppig för det här, jag tycker att livet är härligt i alla fall.

autumnleavesautumnleavesautumnleaves

I höst dör stråt, men nästa vårdag blommar
det upp igen så gräsgrönt som förut,
och fjäriln lyfter vingar blå i sommar
ur brusten puppa, då hans sömn är slut.
- Esaias Tegnér -

ronnbar ronnbar ronnbar
Här är en fin låt!

2459364ksbmnu1blc 2466440tneo8jlobw Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar