måndag 10 maj 2010

Trött och frusen!

jdfkfjfldsf
Idag har jag varit trött och frusen, jag tycker egentligen inte att man skulle behöva elda i huset nu, men det har faktiskt behövts, ännu är det ingen riktig värme ute, solen har visserligen tittat fram idag, men någon riktig vårvärme är det inte ännu. Idag har gubben och jag varit iväg en runda till Kristianstad för att handla, vi var inne en runda på Kupan, därefter körde vi ut till Näsby för att handla lite på Netto, visserligen har vi Netto här i Sölvesborg också men ibland skiljer det lite på utbudet i dessa affärer. Vi har också postat några Tradera-vinster idag. I morgon skall jag åka in till Vårdcentralen för att ta mitt PK-prov och då skickar jag ytterligare några försändelser till våra Tradera-köpare, eventuellt blir det också en runda in på Second-Hand-butiken inne i stan eftersom dom har öppet på tisdagar, och det är faktiskt ett bra tag sedan vi var inne i den butiken. Nu är det snart läggdags, jag skall ta min medicin sedan skall jag bädda ner mig riktigt varmt, hoppas att jag kan sova bra i natt så jag kan känna mig pigg och utvilad i morgon. Jag önskar naturligtvis också Er alla också en god natts sömn.1ibrbl 1bloemen_hugs Nillakarlek_24966191 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar