söndag 16 maj 2010

Min katt är försvunnen!

004valentineVicFlowerSJP_1_
Nu är det över 3 veckor sedan jag kom hem från sjukhuset, min katt var inte hemma då och min “Kis” har fortfarande inte kommit tillbaka hem. Nu börjar jag inse att hon nog inte kommer tillbaka hem, först tänkte jag att det kanske var så att hon var ute och spanade in boys, men nu har det gått så lång tid så borde hon ha kommit hem nu, tycker jag. Nu är det länge sedan jag såg min söta katt, hon var hemma när jag låg på sjukhuset, under den tiden saknade jag henne också och tänkte mig ju att hon skulle vara här när jag kom hem. Det har tidigare hänt att hon varit försvunnen en vecka eller så, men aldrig så här länge. Vad kan ha hänt henne, min söta, underbara och kelna katt?

katt
13yr1v
1233013yrbol92rck NillasparklyheartEMOTICONxoxoxoEMOTICON 

1 kommentar:

  1. Jag tror hon kommer tillbaka. Hon är väldigt egen och är säkert på nån upptäcksfärd!

    SvaraRadera