tisdag 25 maj 2010

Ensam hemma!

211q8lc
00000000000
Ja, nästan ensam hemma, Skorpan är ju här förstås och sonen är ju hemma men han ligger uppe och sover. Idag har ju gubben börjat på sitt “jobb” nere på Torsö. Idag skall jag åka in till Vårdcentralen för att ta mitt PK-prov, det är dags för det nu igen, jag får hoppas att det är bra. När jag har varit på Vårdcentralen blir det eventuellt en runda till Kristianstad för att handla lite. Dottern köpte bilen som vi var och tittade på igår, så nu har hon och hennes sambo varsin bil, jättebra så att dom slipper att ha så mycket extrakörningar eftersom att deras arbets- och skoltider är så olika, i sommar har dottern fått sommarjobb inom Hemtjänsten i Olofström och då behöver hon ju verkligen bilen.
1z2eoua 2zsy7vp
Nu skall jag kolla några auktioner på Tradera, som jag har tänkt att lägga bud på, efter det blir det lite frukost, sen skall jag betala räkningar, städa undan lite här och hinna köra någon maskin med tvätt också innan det blir dags att ge sig iväg till stan.

Haveraniceday

PansyHugs Nilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar