fredag 21 maj 2010

En lugn och stilla fredagskväll!

1363612v9mabcuc05 Här sitter gubben och jag vid våra datorer, är inne och kollar lite på Facebook, läser lite bloggar och annat kul som jag hittar på nätet. Klockan 21.30 börjar Karlavagnen och ikväll är det Marcus Birro som är programledare, det vill jag inte missa, jag är en stor beundrare av honom. Idag hörde jag också att P4 morgon nu i sommar skall ha en av mina andra favoriter som programledare, nämligen Björn Ranelid, visserligen har jag inte hört honom som programledare tidigare, utan det har varit en del av hans böcker som jag läst. Jag skall i alla fall försöka följa P4 morgon nu i sommar och så får jag se vad jag tycker om honom som programledare. 

dividers 
Här får ni en fin dikt av Harry Martinson!th_Red-Rose2

Äger du tvenne slantar
sade Li Ti på en resa
köp då ett bröd och en blomma
brödet är till för att ätas
blomman du köper betyder
att livet är värt att leva.

4821272033915temp

thbighug nbc4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar