torsdag 27 maj 2010

Bara ett stilla God Natt!

hellocc Ikväll har vår kompis Jimmy varit här och besökt oss, vi fick ett par timmars pratstund och nu sitter jag här vid datorn. Jag har varit dålig på att läsa bloggar nu på några dagar, så i morgon får jag väl förhoppningsvis hinna ikapp. Idag har jag däremot hunnit med lite sysslor här hemma som jag har lagt åt sidan tidigare, nu måste jag ta mig i kragen och få lite uträttat, om 13 dagar så börjar ju Sweden Rock Festival och då skall jag jobba där i flera dagar, så innan dess behöver jag ha städat och fixat en hel del här hemma. När rockfestivalen är slut så vill jag gärna komma hem till ett städat och rengjort hem, då vill jag bara ta det lugnt och njuta av stillheten här i huset, jag vill faktiskt inte ha en massa att göra utan vill känna att jag kan koppla av och relaxa utan dåligt samvete.bf1421ed3b51b3e164613a5 Nu vill jag önska Er alla en god natt, hoppas ni får sova gott och drömma söta drömmar, vi ses i morgon, hoppas jag!
z4bfca8806493b version-42977b033db155ff4c8749b6e451323f
Nilla 1943730i59c9un1t9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar