lördag 29 maj 2010

Fotboll och Melodifestival!

004floral22222 Här sitter jag nu och lyssnar på radion, det har ju varit  fotbollsmatch mellan Sverige och Bosnien-Hercegovina, det gick bra för  Sverige, matchen är slut och den slutade med seger för Sverige, slutresultatet blev 3-1. Nu skall jag fortsätta att lyssna på radio, ikväll tävlar ju Danmark, jag vet knappt något om deras låt men det hade varit kul om dom vann hela tävlingen eftersom en del av mitt hjärta tillhör Danmark.91  3gif-19
Jag hörde också ikväll att Dennis Hopper idag har avlidit 74 år gammal, han dog i sviterna av prostata-cancer, Dennis Hopper kommer jag mest ihåg som skådespelare i kultfilmen Easy Rider.91  
3gif-19 Med denna lilla dikt som hittade på nätet vill jag önska Er alla en trevlig lördagskväll.15i7z1i

Må en ängel från det höga
rosor strö i dina spår.
Och må aldrig från ditt öga
falla någon sorgsen tår.
Ett litet minne jag dig ger.
Må lyckans ängel giva mer.
- Okänd författare -

l_39d7ea9b8bcc477a8bac4ead65ec35bd
2755016tewomz9xwo Nillath_331-377

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar