torsdag 23 maj 2019

Sommarblommor, mediciner och ishockey...

God kväll kära läsare!

Idag steg jag upp redan klockan 07:00 och det kändes verkligen skönt att komma upp så tidigt. Jag åt frukost tidigt och tittade på ett par avsnitt av "Unga mammor" innan jag satte igång med de vanliga hushållssysslorna.

När Tony kom hem från arbetet körde vi till Kristianstad. Vi var inom på Erikshjälpen där jag köpte en vas och sedan körde vi ut till China Wall för att äta. Därefter körde vi vidare till Solhaga Garden för att handla lite sommarblommor innan vi begav oss hemåt. På hemvägen stannade vi i Bromölla för att handla lite på Lidl och Maxi. Jag orkade inte gå in på Maxi så Tony fick handla det vi skulle ha där och sedan fick han hämta mina beställda mediciner på Apotek Hjärtat.


Nu ligger jag i sängen och kollar på kvartsfinalen mellan Finland och Sverige i Ishockey VM.
Önskar alla mina läsare en jättefin kväll! 💜💛

1 kommentar:

  1. Det är jätteskönt att vakna tidigt för då blir dan lite längre. Ni hann med mycket den dan och kul när man hittar nåt på second hand.

    Ha en jättefin dag själv
    kram från
    Malin

    SvaraRadera