tisdag 14 maj 2019

Besviken och ledsen...


Det är inte ofta jag blir ledsen, men just nu är jag både besviken och ledsen efter att jag har fått reda på att jag inte kommer att bli inlagd förrän den 30 juli för ballongvidgningarna av mina lungors kärl. Koordinatorn på Skejby sjukhus i Århus hade ringt Tony och meddelat detta datum idag. Jag trodde ju att jag skulle bli kallad betydligt tidigare men nu får jag stå ut med denna syrgas under i stort sett hela sommaren, jag hade ju hoppats så mycket på att få må bättre i sommar, men man skall verkligen inte hoppas för mycket för då går det åt helvete.😥 Idag rann faktiskt tårarna efter det här beskedet, ibland blir det för mycket även för mig som för det mesta är positiv och stark, men det tar väl bara lite tid att smälta det hela.


Dagens citat!
Den friske har många önskningar,
den sjuke har bara EN...















2 kommentarer:

  1. Vad tråkigt att läsa att det inte blev som du tänkt dig! Att tårarna rinner är inte så konstigt. Jag hoppas att det blir något återbud så att du får komma tidigare.

    SvaraRadera
  2. 😢😢😢❤️❤️❤️❤️

    SvaraRadera