torsdag 9 maj 2019

Handla pioner!

Här vaknade jag till en regnig morgon idag och det var ca 8 grader när jag steg upp klockan 08:00 för att ta mina morgonmediciner. Tyvärr så hade jag ont i magen, men det är ju inget ovanligt precis.😒 Jag låg kvar ett tag i sängen och tittade på Nyhetsmorgon. Det var lite kul att dom pratade om pioner i dagens program. Jag har ju tänkt att köpa pioner ikväll, eller rättare sagt så blir det väl Tony som får handla dessa. I måndags skickade jag iväg Tony till Bromölla för att köpa pioner på Lidl, men vi hade missat att det var först idag som pionerna skulle säljas, så nu får det bli en tur dit ikväll också.
Efter vinter följer vår.🌳🌸

Kanske vägen är knagglig, stenig och svår.
vandra fram utan fruktan, en gång blir det vår.
Då spirar bland tuvor och stenar opp´
små ängsblommor skira - de båda nytt hopp.
- Linnea Norold -

Önskar alla läsare en jättefin torsdag! 🌺🌞

Ta väl hand om Er och varandra! 💜💛





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar