måndag 13 maj 2019

Hemma igen!


God kväll kära läsare!

Nu är vi hemkomna för några timmar sedan. Tony slutade lite tidigare idag och vi körde till Kristianstad för att handla en del. Vi körde först till Lidl där jag skulle kolla på lite kläder, men det blev inget köp av kläder, däremot handlade jag en fin ros och en bukett med rosor samt en del matvaror. Vi var också inne och kollade lite i secondhand affären 2Use men det blev inga köp gjorda där. Tony var sedan inom på Mediamarkt och köpte ytterligare ett USB-minne på 128GB till mig. Därefter körde vi ut till Carlssons Taverna för att äta middag. Tony åt köttfärssås & spagetti, jag åt kålpudding med gräddsås och potatis. Efter att vi ätit hade vi tänkt handla på Maxi men jag hade så jäkla ont och min andning var ansträngd så Tony fick handla i stället. Jag skulle bl.a köpa en blå mascara så jag bad Tony titta efter detta och sedan skicka bilder till mig. Han hade hittat 2 st blå mascaror och jag hade svårt att bestämma mig för vilken jag ville ha så det fick bli båda.


 

Mascaran till vänster i bild har färgen: Dark blue och mascaran till höger i bild har färgen: Royal Blue.



Nu blir det lite fika för oss och jag kollar på Ishockey VM, matchen mellan Sverige och Norge som precis har börjat. På tal om sport så är jag så glad för mitt favoritlag i fotboll, Mjällby AIF vann igår och dom ligger nu 3:a i Superettan.⚽👍
Önskar alla läsare en jättefin kväll!
















  

1 kommentar:

  1. japp paus tror ja det är i matchen annars går den här oxå :) men en så irotts tokig man ha ha
    oj hoppas det gick bra med andningen usch då . har du syrgas?
    blå maskara hade ja me ett tag blir nästan lite nostalgi hi hi
    ta hand om dej sov så gott kram

    SvaraRadera