tisdag 7 maj 2019

Vilken skillnad...


Idag var jag så hungrig när jag vaknade så jag stekte några ägg till frukosten... jag är verkligen en "frukostmänniska", jag tycker frukosten är den godaste måltiden på hela dagen. Vilken måltid tycker ni är den godaste? När jag arbetade var det inte alltid så gott med frukost eftersom det var så stressigt på morgonen innan jag skulle köra till arbetet. Då blev det ibland bara en smörgås på "stående fot" och ibland blev det ingen frukost alls förrän vid kafferasten på jobbet. 


Idag har jag inte gjort så mycket mer än tvättat och plockat undan lite här hemma, jag tog också en välbehövlig dusch, jag skulle ju ha duschat igår egentligen men då fanns helt enkelt inte orken till det, jag orkar i dagsläget inte göra så mycket som jag skulle vilja. Jag hoppas snart att jag får något besked om mitt blodvärde och att jag snart får reda på när det är dags för fler ballongvidgningar i Danmark, jag hoppas ju och tror att orken skall kunna bli så mycket bättre efter dessa ingrepp.


Vilken skillnad det är på vädret i år och förra året. Den 7 maj 2018 hade vi 23 grader varmt... då var Tony, jag och Voli ute och njöt i solskenet (Tony hade inte börjat sitt jobb på Sölvesborgs Energi ännu)... idag hade vi bara 11 grader här klockan 12:00. Jag hoppas på att det blir en fin sommar i alla fall och sedan hoppas jag ju på att jag kan slippa använda syrgasen, det känns ju inget kul att vara ute i solen och ha den där slangen i näsan hela tiden. 

Klicka här så kan ni läsa mitt blogginlägg om den 7 maj förra året.


Nu är det snart dags för oss att äta middag! Här blir det köttbullar och potatismos med gräddsås. Vad äter ni till middag ikväll?



Önskar alla läsare en jättefin kväll! 🌺🌼🌷
Ta väl hand om Er och varandra! 🌞💜

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar