lördag 18 maj 2019

Regnig lördag!


God förmiddag kära läsare! 🌸🍃🌺🍃

Här vaknade vi till ytterligare en regnig dag idag, men det regnar inte lika mycket som igår. Tony har haft semester i 2 dagar, i torsdags var det fint väder men då var vi ju i Växjö så det blev inte mycket gjort här hemma. Igår regnade det hela dagen så då passade vi på att fixa lite här inne och idag fortsätter vi med inomhussysslorna, sen hoppas vi på bättre väder framöver så att vi kan fixa lite i trädgården och ute på gårdsplanen. Igår eftermiddag körde Tony och jag iväg till C4 Shopping i Kristianstad, där började vi med att äta "buffé" på Chili & Wok innan vi handlade lite. Jag var bl.a på jakt efter ett "plånboksfodral" till min mobiltelefon och det hittade jag på Clas Ohlson. På hemvägen stannade vi i Bromölla, där handlade vi lite på Lidl och Maxi. När vi kom hem kollade jag på Let´s Dance innan det var dags att sova.

Nu skall vi snart sätta igång med dagens sysslor, först har jag en tvätt som jag skall hänga upp, sedan är det mer som skall tvättas och badrummet skall städas.

💕 Dagens påminnelse! 💕


Var snäll mot dig själv!
Du gör så gott du kan.
En stund, ett steg, en dag i taget.
Och det är tillräckligt!

Önskar alla läsare en jättefin lördag!💜💛




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar