lördag 12 juni 2010

Sista kvällen på Sweden Rock Festival!

2525225kzhwh7a8e8 Ja, så är det sista kvällen för Sweden Rock Festival, både skönt och sorgligt på samma gång. Just nu sitter jag här i lugn och ro, sonen är ute på festivalsområdet med några kompisar sedan i eftermiddags, för en liten stund sedan gick gubben, dottern och svärsonen också ut för att kolla lite mer på festivalen, själv så orkade jag faktiskt inte gå iväg, jag sitter i stället här och smuttar på ett glas vin, njuter av stillheten och kopplar av helt enkelt. Jag har ju min lilla dator med mig, kan ju kolla lite bloggar, Facebook m.m, eventuellt blir det lite TV-tittande på SVT-play, tills de andra kommer tillbaka. Hur som helst så har det varit några trevliga dagar med jobb här på Sweden Rock Festivalen tillsammans med trevliga människor. 
21nppjcszdcm9 
“Live your life from your heart. Share from your heart. 
And your story will touch and heal people’s souls.”
~ Melodie Beattie ~

1470233t655j6bb4m  569151t981adgngo SWEETDREAMS Nilla3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar