onsdag 9 juni 2010

Idag börjar Sweden Rock Festival på “riktigt”!

290

Sådär ja, nu är frukosten intagen, nu skall jag sitta här vid datorn en liten stund, kolla lite bloggar och läsa senaste nytt i tidningarna, sen blir det lite annat som skall fixas innan dagens arbetspass börjar.
9b710e89cb3c04816864ecedf6a31fb0-1 
Idag börjar ju Sweden Rock Festival, det är ju idag som festivalen drar igång på “riktigt”, men det var jättemycket folk här igår också, det finns ju en hel del besökare som kom redan förra veckan, men idag kommer nog en väldigt stor del av festivalbesökarna att anlända till Norje.

jkkklljjölöjkj

Idag får vi också se dom första banden anlända som skall signera skivor, själv så har jag 2 skivor som jag skall försöka få signerade i morgon, det är 2 skivor med Nazareth, dom skall ha sin signering i morgon kväll. Den ena skivan är en vinylskiva, “Greatest Hits” som jag köpte i  Ronneby 1977 och den andra är en cd som jag har köpt nyligen på Tradera, detta är en live-spelning med bandet, jag har alltså haft dom som hårdrocksfavoriter i ca 35 år, så visst skall det bli kul att kanske få träffa “gubbarna” i bandet.
jkkklljjölöjkj

Nu avslutar jag här, det är dags

för lite kaffekoffie_11022355_29106675 för min del.

(27)882126909cdzwjt4z6g  613208dhks3mkpzb troll_31552312

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar