lördag 19 juni 2010

Det här kan bli en fin dag!

29211851156783519re  
Det kan nog bli en fin dag idag också, solen skiner här nu i alla fall, visserligen är det ganska mycket moln på himlen, men vi får hoppas att det soliga vädret håller i sig och att det blir uppehållsväder.

2182872aruf81f6b7
Nu sitter jag här och lyssnar på radion, just nu är det “Ring så spelar vi”  och kl 10.00 sänds “Melodikrysset” båda programmen sänds idag från Ockelbo, strax skall gubben och jag ha lite frukost innan vi sätter igång med lite städning här.  I eftermiddag skall jag faktiskt titta en del på TV, på de omtalade bröllopet, jag har varit oerhört trött på allt detta prat om det kungliga bröllopet, jag tycker att det har tjatats om det i för lång tid och på för många ställen, man har ju hört och sett om detta på nästan varenda radiokanal, TV-kanal, i de flesta tidningar har det också tjatats om detta bröllop, men igår såg jag faktiskt den stora festen från Stockholms Konserthus och idag skall jag försöka kolla en del på TV, det är ju inte så ofta man får se Sveriges kronprinsessa gifta sig med en man av folket, nu när det verkligen är dags, så är det kul, men det var tradigt med allt tjat så lång tid innan bröllopet. Det blir inte bara bröllopet som jag skall se, det blir också TV-tittande när Danmark möter Kamerun i fotbolls-VM.
hhhhdfjfdafjdfjöadfödahhhh

Nej nu måste jag snart äta lite frukost så att vi sedan kommer igång med städningen, vill kunna koppla av senare idag.

d06_we
9f14bc9910   
NillabirdsJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar