torsdag 3 juni 2010

Det är mycket nu!

1ibrbl
2hh24jp Ja, det är mycket nu, det är sent, men fortfarande håller sonen på att greja med sin bil, och gubben hjälper honom med reparationerna. Egentligen lite för mörkt nu på kvällen att ligga ute och skruva med en bil, men vad gör man inte för sina barn. Mycket jobb blir det, men sonen har i alla fall lärt sig en hel del av sitt skruvande. Ikväll hade vi också otur med vår tvättmaskin, när jag skulle ta ut tvätten ur maskinen så var den ganska blöt, alltså inte riktigt centrifugerad, och tvätten luktade inte rent, tydligen var det en rem som hade lossnat, men gubben fick fixa detta också, remmen hade inte brustit som vi först trodde,  den hade bara lossnat, visserligen är den ganska sliten, men gubben kunde i alla fall sätta den på plats, och jag har kört om tvätten, den blev ren och luktade gott, så fortfarande verkar vår tvättmaskin fungera i alla fall, men det är nog dags att beställa en ny rem så att detta inte händer igen.

2634664d2hdxglgn6

Nu skall jag snart gå och lägga mig, det kommer en ny dag i morgon och enligt väderprognosen så kommer vädret att bli ungefär detsamma som idag, så då skall jag försöka ta mig ut tidigt för att njuta av solen, nu gäller det att bli lite solbränd.
l_12936da5d4294d34a9056963b071e71b s149_57579081

z4c03d582376ff  600463d6w19uquwm

Nilla1203_thumb_27439167

1 kommentar:

  1. Hatar när saker går söner, tur du har en händig karl :P Jag älskar ju plocka i sönder saker, men inte alltid jag får ihop det igen...haha.
    Trevlig fredag!
    Kram Maya

    SvaraRadera