tisdag 15 juni 2010

Ännu en regning dag

bfrbk Enligt väderprognoserna så skall det idag bli en eftermiddag med mycket regn och det finns risk för åska. Jag vaknade tidigt idag, har sovit gott i natt, känner mig faktiskt ganska utvilad, när jag gick upp så tänkte jag först att jag skulle lägga mig och sova ytterligare några timmar, men så blev det inte, många gånger när jag lägger mig och sover mer så är jag tröttare än när jag vaknar första gången, sen är det också skönt att gå upp tidigt, jag får verkligen ut så mycket mer av dagen, jag blir ju också trött i rätt tid på kvällen, annars sitter jag uppe för länge och är jättetrött på morgonen.
15ecx9s  
Idag skall jag tvätta en del, hade tänkt hänga tvätten ute, det är så härligt med tvätt som hängt ute och torkat, den luktar så friskt och skönt, men eftersom det skall regna i dag så får jag nog tänka om, eventuellt hänger jag tvätten på altanen i stället, då hänger den ju i alla fall under tak.

2332773lyhqhvtboz  2316559cw0eo439cm

Idag vill jag också skicka en Grattis-hälsning till min kära storasyster Inga-Kristin på hennes födelsedag. 

6 
glit4bf5a321dd2e48_75304518 
Dagens citat!
1668154dml9ldmigr
Livets svåraste fråga är,
om livet har någon mening,
Svaret är: Upplev livet
som meningsfullt och Du
skall finna frågan meningslös.
- Dag Hammarskjöld -

2150537kamcrbv1uu
  cute-text  z4ba9399f9ddb0gggggggggggggggg_thumb[6] bwct4rl4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar