måndag 14 juni 2010

God natt mina vänner!

23 Idag har jag varit på Blekingesjukhuset i Karlshamn för att göra ett nytt ultraljud på hjärtat som jag skrev om tidigare idag, detta för att se om det höga trycket i blodomloppet vid lungorna fortfarande fanns kvar, och det gjorde det tyvärr, helst skulle det minskat, men tyvärr så var det högre än när jag skrevs ut från min lasarettsvistelse i april, jag känner ju också att jag inte orkar med att röra mig så mycket förrän jag blir andfådd och flåsig, nu får jag avvakta tills jag blir kallad till ett återbesök hos någon av de läkare som jag hade under tiden jag var inlagd, och det kan nog dröja tills efter semesterperioderna, men är det så att jag blir mycket sämre så får jag söka akut.23vx8qe 
Igår var jag iväg och hämtade min nya fina rosa kamera, tyvärr följde det inte med något
minneskort till kameran, men idag när gubben och jag var i Karlshamn så köpte vi ett sådant, så i morgon skall jag gå ut och prova kameran, tänkte fota lite växter
fotoblomma  i trädgården.
transparant10llisallindsay99 
Nu vill jag önska Er alla en god natt, hoppas att ni får sova gott och drömma söta drömmar, det är vad jag själv hoppas få göra i natt, känner mig trött och frusen, men nu skall jag ta min medicin och sedan bädda ner mig under mitt goa täcke.

goodnightdf

Nillatrött bihjärta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar