torsdag 17 juni 2010

Funderar på att klippa mig.

(1)  6k51ab3a3nt
Idag sov jag för länge igen, men jag har blivit jätteförkyld, först började det med att dottern i fredags under Rockfestivalen blev dålig, sen har jag och sonen också åkt på den här förkylningen som började med halsont. 
6gif431
6jndwg

Här sitter jag i alla fall och funderar på om jag skall klippa mig, jag har ju långt hår, men blev lite sugen på att klippa mig eftersom dottern igår hade varit hos frissan och klippt upp sitt långa hår, hon har alltså nästan kvar längden på det riktigt långa håret, frånsett den bit som var sliten, frissan hade tunnat ut det väldeliga, jag kan ju säga så här att om jag har tjockt hår så var dotterns hår enormt tjockt, och det där med att tunna ut mitt hår så mycket ställer jag mig frågande till, det är ju jättesnyggt på dottern, men det skiljer ju 25 år mellan oss, så jag vet inte riktigt hur jag skall göra, sen vill jag ju också kunna sätta upp håret, eftersom jag för det mesta har det uppsatt i antingen klämma eller har jag hästsvans, sen vill jag ibland ha fläta, och det går ju inte om det blir så här uppklippt, så jag får väl fundera ett tag till, och se om jag vågar mej på en klippning, eller om jag ändå behåller det långa håret, ja det här ju verkligen ett I-landsproblem, eller hur??

36ddff l_d666a36c5feb4713901a256691814419  z4ba9399f9ddb0gggggggggggggggg_thumb[6] th_b6634y

1 kommentar:

  1. Jag har ju inte jätte långt hår men axellångt och jag har klippt upp mitt...trivs väldigt bra och kan göra pippiflätor :P om så ska va ... dte funkar om man gör det när håret är blött :)

    SvaraRadera