måndag 21 juni 2010

Bröllopet!

2131200uwgcw9q77i
I lördags var jag ju på bröllop, så det blev inte mycket skrivet här i bloggen, några timmar efter bröllopet så var det ju dags för fotboll mellan Danmark och Kamerun, och därefter blev det fortsatt bröllopsfirande till ganska sent in på natten.
DSCN0096

DSCN0106Igår begav sig gubben, jag och sonen iväg till Gillesnäs,  detta för att hälsa på min storasyster och hennes man som bor på Blankatorpet. Det blev det en trevlig söndag där och ganska sent kom vi hem här till Ebbalycke.

9msbqqu9p1y 37

Idag har det varit som vilken måndag som helst, det har varit jobb för gubben och jag har fixat lite här hemma med det som jag orkat med. Sonen och jag har tvättat en del, om några dagar flyger han upp till Umeå och till sin fina Marlene. I morgon skall jag jag iväg för att ta mitt PK-prov, sedan blir det väl lite handlat också och även en tur igen till Blankatorpet.
23szvqr Nilla476028w6f8da0wyz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar